31.05.2022
shutterstock_306839333.jpg

Met een recordaantal vacatures dat openstaat en de vaak moeilijke zoektocht naar de juiste profielen beseffen bedrijven vandaag de dag meer dan ooit tevoren hoe waardevol hun eigen medewerkers zijn. Welzijn op het werk is dan ook een ‘hot topic’, want gezonde en gemotiveerde medewerkers vormen nu éénmaal het DNA van een gezond bedrijf.

Samenwerken werkt

Jullie gezonde medewerkers, zowel tijdens als buiten de kantoormuren, zijn de hoogste prioriteit van Premed. Dag in, dag uit engageren we ons voor een wereld waarin werknemers groeien en bloeien op en naast het werk. Dat doen we door niet zomaar toe te kijken vanaf de zijlijn, maar door in dialoog te gaan met bedrijven en samen met hen een krachtige tandem te vormen die het welzijn van de medewerkers vooropstelt.

Vernieuwde website én huisstijl

Het is die visie en missie die we bij Premed de voorbije maanden helemaal op punt hebben gesteld, zodat bedrijven een glashelder beeld krijgen van waar we concreet voor staan. Het is onze manier om voorbereid te zijn op een snel veranderende en steeds digitaler wordende wereld. En dus spelen we op onze vernieuwde website in op actuele thema’s als stress & burnout, ziekteverzuim, pesten op het werk en verluchting & ventilatie in het post corona-tijdperk. 

Het spreekt voor zich dat we daarbij ook onze huisstijl aangepakt hebben, want die was na al die jaren echt wel aan vernieuwing toe. Het voorgaande heeft al wel duidelijk gemaakt dat we geloven in samenwerken en geen voorstander zijn van een harde aanpak. Die zienswijze hebben we doorgetrokken in ons kleurgebruik en logo door met zachte tinten te werken.

Afsluiten doen we graag met een passende boodschap: let’s make it work together!