Webinar “Coronavirus en telewerk: waar hou ik als werkgever rekening mee in mijn telewerkbeleid (ergonomie)?”
Je bent hier:

Webinar “Coronavirus en telewerk: waar hou ik als werkgever rekening mee in mijn telewerkbeleid (ergonomie)?”

Laatst gewijzigd op: 04/02/2021

Deel dit artikel:

Wist je dat op 26/01/2021 een nieuwe collectieve arbeidsovereenkomst over telewerk werd opgericht? De CAO nr. 149 legt het referentiekader vast omtrent verplicht of aanbevolen telewerk in tijden van corona.

We willen, tijdens dit webinar, een antwoord bieden op een aantal vragen. Hoe creëer je thuis een ergonomische werkplek? Waar hou je als werkgever of preventieadviseur rekening mee bij je telewerkbeleid? Je komt te weten wat je verplichtingen zijn als werkgever, maar je ontdekt ook welke extra stappen je als ‘goede huisvader of huismoeder’ kan ondernemen om je werknemers op een gezonde en comfortabele manier van thuis uit te laten werken.

Er is ruimte voorzien voor interactie.

Doelgroep

  • Alle deelnemers van de “basisopleiding preventieadviseur KMO” die Premed de afgelopen jaren heeft georganiseerd.
  • Werkgevers, leidinggevenden, preventieadviseurs of andere medewerkers die een telewerkbeleid willen opstellen in hun organisatie

Ter info: naast dit “open” webinar geven we ook webinars op maat van werknemers (instellingen telewerkplek), collectief en individueel of van werkgevers (telewerkbeleid).

Inschrijven

kan via https://www.premed.be/opleidingen/webinar-coronavirus-en-telewerk-waar-hou-ik-als-werkgever-rekening-mee-in-mijn-telewerkbeleid-ergonomie/