Webinar "Coronavirus en telewerk: waar hou ik als werkgever rekening mee (ergonomie)?"
Je bent hier:

Webinar "Coronavirus en telewerk: waar hou ik als werkgever rekening mee (ergonomie)?"

Laatst gewijzigd op: 17/12/2020

Deel deze opleiding:

Programma

Sinds de start van de coronacrisis zijn we met z’n allen massaal gaan telewerken en dit zal nog een tijdje de norm blijven, in vele bedrijven.

We willen, tijdens dit webinar, een antwoord bieden op een aantal vragen. Hoe creëer je thuis een ergonomische werkplek? Waar hou je als werkgever of preventieadviseur rekening mee bij je beleid? Je komt te weten wat je verplichtingen zijn als werkgever, maar je ontdekt ook welke extra stappen je als ‘goede huisvader of huismoeder’ kan ondernemen om je werknemers op een gezonde en comfortabele manier van thuis uit te laten werken.

Er is ruimte voorzien voor interactie.

Doelgroep

  • Alle deelnemers van de “basisopleiding preventieadviseur KMO” die Premed de afgelopen jaren heeft georganiseerd.
  • Leidinggevenden, preventieadviseurs of andere medewerkers die een telewerkbeleid willen opstellen in hun organisatie

Inhoud

 

Online

Deelname

€50

Data

Sessie
  • dinsdag 19 januari 2021 13:00 - 14:30 uur

Inschrijven

Maak een keuze uit volgende lessenpaketten *:
Sessie